Alberto Díaz “Bertitxi”
Dirección fotografía
Nome completo: Alberto Díaz Blanco
Fene (A Coruña) 1970
Web propia
Ten experiencia como operador de cámara, traballou en dúas ducias de longametraxes de eléctrico e noutra media ducia de xefe de eléctricos. Porén é a dirección de fotografía o seu labor principal. Tras un par de producións para a EIS da Coruña a finais dos noventa, é na década do 2000 cando a súa carreira despega, dirixindo a foto dunha trintena de obras diversas: Curtametraxes (Ilusión Óptica), obras institucionais (A muller labrega), video-instalacións (Os sete mares), curtas experimentais (Sinceramente), videoclips musicais -para Miguel Costas-, curtas documentais (Compostelarte I), longametraxes documentais (O Casón: Vinte anos sen respostas), video-danza (Estiven en Galicia e lembreime de ti), pezas industriais (Tlr Soft), programas de TV, longas de ficción, series documentais... case ningún formato se escapa ao seu extenso curriculum.
Premios e recoñecementos: Por Vilamor recibiu o galardón á mellor fotografía no Festival Internacional de Cine de Nova York (2012).
Por Encallados recibiu o galardón á mellor dirección de fotografía nos XII Premios Mestre Mateo (entregados en 2014).
Formación específica: Posgrao en Dirección de Fotografía Cinematográfica, impartido por Tomás Pladevall (A.E.C.), na Escola Superior de Cinema i Audiovisual de Catalunya (2002-03). Técnico especialista en operacións de cámara e iluminación pola Escola de Imaxe e Son de A Coruña (1996-97). Desde 1992 fixo máis de trescentas horas en dez cursos e obradoiros técnicos sobre cine dixital, alta definición, etalonaxe dixital, arte visual, foto industrial, foto en branco e negro, camerografía, realización e montaxe, entre outros.
Dirección fotografía
Nome completo: Alberto Díaz Blanco
Fene (A Coruña) 1970
Web propia
Ten experiencia como operador de cámara, traballou en dúas ducias de longametraxes de eléctrico e noutra media ducia de xefe de eléctricos. Porén é a dirección de fotografía o seu labor principal. Tras un par de producións para a EIS da Coruña a finais dos noventa, é na década do 2000 cando a súa carreira despega, dirixindo a foto dunha trintena de obras diversas: Curtametraxes (Ilusión Óptica), obras institucionais (A muller labrega), video-instalacións (Os sete mares), curtas experimentais (Sinceramente), videoclips musicais -para Miguel Costas-, curtas documentais (Compostelarte I), longametraxes documentais (O Casón: Vinte anos sen respostas), video-danza (Estiven en Galicia e lembreime de ti), pezas industriais (Tlr Soft), programas de TV, longas de ficción, series documentais... case ningún formato se escapa ao seu extenso curriculum.
Premios e recoñecementos: Por Vilamor recibiu o galardón á mellor fotografía no Festival Internacional de Cine de Nova York (2012).
Por Encallados recibiu o galardón á mellor dirección de fotografía nos XII Premios Mestre Mateo (entregados en 2014).
Formación específica: Posgrao en Dirección de Fotografía Cinematográfica, impartido por Tomás Pladevall (A.E.C.), na Escola Superior de Cinema i Audiovisual de Catalunya (2002-03). Técnico especialista en operacións de cámara e iluminación pola Escola de Imaxe e Son de A Coruña (1996-97). Desde 1992 fixo máis de trescentas horas en dez cursos e obradoiros técnicos sobre cine dixital, alta definición, etalonaxe dixital, arte visual, foto industrial, foto en branco e negro, camerografía, realización e montaxe, entre outros.
FILMOGRAFÍA
- Encallados (2013)
- Vilamor (2012)
- Adiviña quen vén comer mañá (2012)
- As damas negras (2010)
- MOBilízate (2010)
- Billy Rockabilly (Os amores novos) (2010)
- Control V (2010)
- Berberecho II (2009)
- Sara e Juan (Os amores novos) (2009)
- Casón 1987 (2008)
- Amor e fluídos (2008)
- Por min e por todos os meus compañeiros (2008)
- A bici (2008)
- MM con M de Metáfora (2007)
- Pradolongo (2007)
- O gran camiño (2007)
- Perversa Lola (2007)
- Doa a doa (2007)
- Somos unha potenzia (2006)
- A torre sábeo (2006)
- Sinceramente (2006)
- Sebastian (2001)