Juan Pinzás
Dirección
Nome completo: Juan Pinzás Cerqueira
Vigo 1955
O primeiro director “Dogma” español comezou no mundo das curtametraxes entre os anos 77 e 80 traballando no formato Super-8. En 1981 deu o salto ó formato profesional en 35mm, realizando ata 1984 dezaoito curtas. Ese ano fundou con Pilar Sueiro a productora Atlántico Films e dirixiu a súa primeira longa. A súa adscrición ó Dogma’95 chegaría en 2000 con “Era outra vez”. Primeiro filme dunha triloxía encadrada no movemento promovido por Lars Von Trier, ó que seguiría “Días de voda”, a súa quinta longametraxe.
Premios e recoñecementos: A súa curta “Homo Hominis Opus I”, recibiu unha mención especial no Festival Internacional de Cine de Bilbao. A súa longa “O xogo das mensaxes invisibles” é premiada como mellor película no Festival Internacional de Cinema de Figueira da Foz, Portugal (1992). O seu filme “A lenda da doncela”, gaña os premios “Colón de Plata” no Festival de Cine Iberoamericano de Huelva, e os premios á mellor película no Festival de Cine Hispano de Miami (1996) e ó mellor guión e á mellor fotografía na Semana Internacional de Cine Fantástico de Estepona (2000). XVII Premio Nacional de Cinematografía Cultura Viva (2007) otorgado pola Asociación Cultural Cultura Viva de Madrid.
Dirección
Nome completo: Juan Pinzás Cerqueira
Vigo 1955
O primeiro director “Dogma” español comezou no mundo das curtametraxes entre os anos 77 e 80 traballando no formato Super-8. En 1981 deu o salto ó formato profesional en 35mm, realizando ata 1984 dezaoito curtas. Ese ano fundou con Pilar Sueiro a productora Atlántico Films e dirixiu a súa primeira longa. A súa adscrición ó Dogma’95 chegaría en 2000 con “Era outra vez”. Primeiro filme dunha triloxía encadrada no movemento promovido por Lars Von Trier, ó que seguiría “Días de voda”, a súa quinta longametraxe.
Premios e recoñecementos: A súa curta “Homo Hominis Opus I”, recibiu unha mención especial no Festival Internacional de Cine de Bilbao. A súa longa “O xogo das mensaxes invisibles” é premiada como mellor película no Festival Internacional de Cinema de Figueira da Foz, Portugal (1992). O seu filme “A lenda da doncela”, gaña os premios “Colón de Plata” no Festival de Cine Iberoamericano de Huelva, e os premios á mellor película no Festival de Cine Hispano de Miami (1996) e ó mellor guión e á mellor fotografía na Semana Internacional de Cine Fantástico de Estepona (2000). XVII Premio Nacional de Cinematografía Cultura Viva (2007) otorgado pola Asociación Cultural Cultura Viva de Madrid.
FILMOGRAFÍA
- As imaxes perdidas. A outra ollada (2009)
- Dogma: A outra mirada (2007)
- O desenlace (2005)
- Días de voda (2002)
- Era outra vez (1999)
- A lenda da doncela (1995)
- O xogo das mensaxes invisibles (1991)