O IX Anuario de la Música en Vivo, publicado pola Asociación de Promotores Musicais (APM) presentouse onte en Madrid deixando ver un panorama positivo para o sector a nivel estatal, que viu aumentar a súa facturación nun 20,6% respecto ao ano anterior, o que supuxo 46 millóns de euros máis na conta global que chega agora a 269.168.730 euros. No que ten que ver con Galicia os datos seguen a liña global do Estado aumentando a facturación neta en máis dun 21% respecto ao 2016 e crecendo, aÃnda que de xeito dispar, nas catro provincias. O informe anual tamén coloca no posto 15 entre o TOP 25 de festivais de música no 2017 ao Resurrection Fest de Viveiro cos seus 100 concertos e 86.475 asistentes totais.
Os datos que aparecen no anuario de APM, con fonte da SGAE, indican que a facturación entre as catro provincias galegas aumentou en más de dous millóns de euros. Se ben o maior aumento cuantitativo é o da provincia da Coruña que representa case o 60 por cento do total galego, na que se facturaron en música en directo 5.857.228 euros, aumentando a cifra en máis dun millón respecto ao 2016, é en Pontevedra onde a variación interanual supera moito a media, con máis dun 39%, pasando dos 1.893.373,22 euros de 2016 aos 2.644.982,62 euros de 2017. A música ao vivo tamén aumenta a súa facturación neta nas provincias interiores, cun 7,6% de aumento en Lugo e unha máis relevante subida dun 26% entre ambos exercicios para a provincia de Ourense, que pasa dos 402.494,98 euros do 2016 aos 510.325,86 euros. Con todo isto a facturación galega pasa de ser o 3,48% da total do Estado ao 3,65%, aÃnda por debaixo o conxunto da Comunidade respecto á terceira provincia española en recadación, Sevilla, que factura o 3,79% do total.
Gráfico de elaboración propia CG.
Gráfico de elaboración propia CG.
Segundo a APM as subidas reflectidas no sector están directamente relacionadas coa consolidación de España como destino das grandes xiras internacionais, o crecemento sostible do mercado de festivais e a importante baixada do IVE cultural. Esta subida é a cuarta consecutiva nas últimas anualidades. Por vez primeira o Anuario de la Música en Vivo reivindica as xiras dos artistas como produto en si mesmo, do que promotores e managers son os principais responsables. Ademais desde as súas conclusións a APM ve entre os retos a tratar polo sector a importancia de atallar con ferramentas lexislativas de nova creación ao fenómeno descontrolado da revenda de entradas en liña.
Os datos que aparecen no anuario de APM, con fonte da SGAE, indican que a facturación entre as catro provincias galegas aumentou en más de dous millóns de euros. Se ben o maior aumento cuantitativo é o da provincia da Coruña que representa case o 60 por cento do total galego, na que se facturaron en música en directo 5.857.228 euros, aumentando a cifra en máis dun millón respecto ao 2016, é en Pontevedra onde a variación interanual supera moito a media, con máis dun 39%, pasando dos 1.893.373,22 euros de 2016 aos 2.644.982,62 euros de 2017. A música ao vivo tamén aumenta a súa facturación neta nas provincias interiores, cun 7,6% de aumento en Lugo e unha máis relevante subida dun 26% entre ambos exercicios para a provincia de Ourense, que pasa dos 402.494,98 euros do 2016 aos 510.325,86 euros. Con todo isto a facturación galega pasa de ser o 3,48% da total do Estado ao 3,65%, aÃnda por debaixo o conxunto da Comunidade respecto á terceira provincia española en recadación, Sevilla, que factura o 3,79% do total.
Gráfico de elaboración propia CG.
Gráfico de elaboración propia CG.
Segundo a APM as subidas reflectidas no sector están directamente relacionadas coa consolidación de España como destino das grandes xiras internacionais, o crecemento sostible do mercado de festivais e a importante baixada do IVE cultural. Esta subida é a cuarta consecutiva nas últimas anualidades. Por vez primeira o Anuario de la Música en Vivo reivindica as xiras dos artistas como produto en si mesmo, do que promotores e managers son os principais responsables. Ademais desde as súas conclusións a APM ve entre os retos a tratar polo sector a importancia de atallar con ferramentas lexislativas de nova creación ao fenómeno descontrolado da revenda de entradas en liña.