Conferencias, recitais e concertos centran o VII Simposio Pondaliano

Celtismo 7.1

O simposio que anualmente organiza a Asociación Cultural Monte Branco chega á súa sétima edición. E faino cun programa cheo de conferencias, recitais poéticos e dous concertos de música, que pretenden ofrecer unha visión do escritor de Ponteceso. Unha serie de actividades que se desenvolverán os días 2, 6, 9, 16, 23 e 30 de outubro en dous escenarios: a Casa dos Veciños do Couto e o Centro Comarcal Bergantiños.


Iniciamos con...



O martes día dous de outubro no Centro Comarcal Bergantiños de Buño terá lugar a inauguración do VII Simposio Pondaliano. Unha estrea que comezará coa entrega do material e cunha conferencia a cargo de Manuel Ferreiro titulada "Os Eoas definitivos". Acto seguido presentarase o libro "Eduardo Pondal. Poemas impresos" a cargo do propio Manuel Ferreiro.
Por diante quedan cinco días nos que se pretenderá afondar na perspectiva histórica da obra pondaliana, así como a recuperación da súa obra mediante recitais poéticos.














De marcha con Pondal


O sábado día 6 de outubro, desde a Casa dos Veciños da Coruña terá lugar o "Roteiro pondaliano pola cidade da Coruña: Academia e Belas Artes, Museo de Belas Artes e a Biblioteca do Real Consulado". Un percorrido que pretende achegarse á Coruña decimonónica na que Eduardo Pondal desenvolveu parte da súa tarefa creativa. O congreso seguirá con aportación sobre a figura e o momento histórico-literario no que se desenvolveu a súa vida. O simposio pecharase cun concerto de música a cargo de Rodrigo Romaní e de alumnos da Aula de Arpa Céltica do Conservatorio de Música Tradicional da Universidade Popular de Vigo "Concerto de Arpa Céltica" .









Sobre Eduardo Pondal

O Bardo de Bergantiños (Ponteceso, 1835- A Coruña, 1917) é, xunto con Rosalía de Castro unha das figuras máis importantes do rexurdimento. Pondal consagrouse cmo o abndaerado do mito do celtismo artístico galego, defendendo a ideoloxía celtista expresándoo por medio dunha técnica e estética simbolista. E todo isto fíxoo cun saber facer poético que servíu para dar novos rumbos a cultura renacentista de Galicia. Aínda que obra poética que el imprimeu redúcese a tres títulos - Rumores de los pinos (1877), Queixumes dos pinos (1886) e A Campana d´Anllóns (1895)- foi colaborador asiduo de numerosas publicacións tanto galegas como estranxeiras, que o converten nunha figura moi coñecida tanto na literatura galega como na francesa e na portuguesa, onde mantico contactos con numerosos intelectuais.