Fernando Fraga tiña 97 anos cando varios investigadores do Centro Oceanográfico de Vigo e o divulgador Manuel Vicente o entrevistaron en xullo de 2019. Hoxe, unha versión editada de 15 minutos desa entrevista inédita sae á luz como a primeira emisión do podcast Voces da ciencia que o Consello da Cultura Galega e a Asociación Galega de Comunicación de Cultura CientÃfica e Tecnolóxica (Divulgacción) inician e que terá periodicidade mensual. O podcast permitirá coñecer a algunhas das grandes figuras cientÃficas da Galicia do século XX na súa propia voz, coñecendo o seu itinerario vital e biográfico. O programa inÃciase o 8 de outubro, DÃa da Ciencia en Galicia, coa voz do quÃmico Fernando Fraga, un dos investigadores máis recoñecidos no ámbito oceanográfico. Fraga (Santiago de Compostela, 1922 - Nigrán, 2020) foi un quÃmico que dedicou boa parte da súa carreira investigadora aos océanos. De feito, dicÃan os seus colegas que “tiña o océano na cabeza”. Os seus traballos permitiron escribir por primeira vez como o afloramento costeiro é o causante da altÃsima produtividade das RÃas Galegas. A figura de Fernando Fraga é pouco coñecida e recoñecida malia ser un dos grandes nomes da oceanografÃa quÃmica internacional.
Fernando Fraga (Santiago de Compostela, 1922 - Nigrán, 2020) foi un quÃmico que dedicou boa parte da súa carreira investigadora aos océanos. De feito, dicÃan os seus colegas que “tiña o océano na cabeza”. Os seus traballos permitiron escribir por primeira vez como o afloramento costeiro é o causante da altÃsima produtividade das RÃas Galegas. A entrevista que abre este proxecto é unha das últimas que concedeu e dos poucos rexistros sonoros que existen coa súa voz.
Fernando Fraga (Santiago de Compostela, 1922 - Nigrán, 2020) foi un quÃmico que dedicou boa parte da súa carreira investigadora aos océanos. De feito, dicÃan os seus colegas que “tiña o océano na cabeza”. Os seus traballos permitiron escribir por primeira vez como o afloramento costeiro é o causante da altÃsima produtividade das RÃas Galegas. A entrevista que abre este proxecto é unha das últimas que concedeu e dos poucos rexistros sonoros que existen coa súa voz.