Mellor pelÃcula, dirección, guión, fotografÃa, dirección artÃstica, música orixinal, vestiario, perruquerÃa e maquillaxe e interpretación masculina protagonizada por Chete Lera. Este é o palmarés que recadou esta noite a produción de Adivina, “O neno de Barro”, a gran vencedora dos Premios Mestre Mateo 07. Foi a gran noite do audiovisual galego.
Unha gala destas caracterÃsticas, que reúne a todos os profesionais do sector, non podÃa esquecer a todos aqueles formaron parte desta gran familia. Por ese motivo, a Academia proxectou un vÃdeo de homenaxe aos distintos profesionais que finaron nos últimos meses: o realizador Pedro Amalio López, os redactores Eduardo e AgustÃn DÃaz, o cámara Aquilino González (Quino), o director Emilio Mac Gregor ou Euxenio Pena, xunto co artista John Balan, tamén estiveron presentes nesta noite na que habÃa un gañador seguro: Ernesto Chao que recollÃa o premio honorÃfico Fernando Rey. Chao, precedido dun gran aplauso, subeu ao escenario para recoller este galardón e bromeou “non penso marchar aÃnda”. Chao foi o primeiro presidente da Academia Galega do Audiovisual, entidade organizadora deste certame e o primeiro actor en ser recoñecido con este galardón.
A gran vencedora
“O neno de barro” partÃa como gran favorita (tiña 16 candidaturas) e non defraudou. Entre os premios que o equipo de Adivina Producións levou para a casa figuraba os de mellor longametraxe, mellor dirección (Jorge Algora) e mellor guión que foi para Jorge Algora, Christian Busquier e Héctor Carré. Despois, o seu foi un desfile para subir ata en nove veces ao escenario do remodelado Teatro Jofre que serviu de anfitrión nesta ocasión.
Pola contra, a serie de Voz Audiovisual “A vida por diante” que era finalista en doce categorÃas, só conseguiu un, o de son que foi para Alfonso Couceiro e VÃctor Seixo. Os membros da Academia, que son os que votan neste certame, decidiron que a mellor serie de televisión do 2007 fose “Air Galicia” de Producións Zopilote e CTV. “Historia dunha parroquia” de Bren Entertainment foi o mellor documental e “Cousas do Kulechov” de Susana Rey levou a estatuÃña na categorÃa de obra experimental ou interactiva. Ademais, Rubén Riós aparcou por unhas horas a intensa promoción que está a facer de “Pradolongo” por toda Galicia para recoller o premio que levou a súa curtametraxe sobre as historias de medo “Adeus Edrada?”.
Os protagonistas
A gala deixou tamén outros nomes propios: o da presidenta da Academia, MarÃa Bouzas que recibiu unha estatuÃña pola súa interpretación en “Unha muller invisible”; LuÃs Zahera, mellor actor de reparto por “Concursante” ou Mabel Rivera, mellor actriz de reparto por “Hotel tÃvoli”, pelÃcula que tamén tivo outro premio, o de mellor dirección de produción para MarÃa Liaño.
O mellor programa de televisión foi “Historias de Galicia” que lle fixo merecedor a Ricardo Llovo e a Xosé Barato os premios a mellor realización e mellor comunicador de televisión. Ademais, a versión do único conto infantil de Saramago, “A flor máis grande do mundo” recibiu o premio a mellor curtametraxe de animación.
A gala presentada por Morris e Manquiña foi retransmitida pola Televisión de Galicia en falso directo, tal e como a cadea pública e a Academia Galega do Audiovisual acordaran, para facer unha realización máis áxil e axeitada aos ritmos televisivos.
Unha gala destas caracterÃsticas, que reúne a todos os profesionais do sector, non podÃa esquecer a todos aqueles formaron parte desta gran familia. Por ese motivo, a Academia proxectou un vÃdeo de homenaxe aos distintos profesionais que finaron nos últimos meses: o realizador Pedro Amalio López, os redactores Eduardo e AgustÃn DÃaz, o cámara Aquilino González (Quino), o director Emilio Mac Gregor ou Euxenio Pena, xunto co artista John Balan, tamén estiveron presentes nesta noite na que habÃa un gañador seguro: Ernesto Chao que recollÃa o premio honorÃfico Fernando Rey. Chao, precedido dun gran aplauso, subeu ao escenario para recoller este galardón e bromeou “non penso marchar aÃnda”. Chao foi o primeiro presidente da Academia Galega do Audiovisual, entidade organizadora deste certame e o primeiro actor en ser recoñecido con este galardón.
A gran vencedora
“O neno de barro” partÃa como gran favorita (tiña 16 candidaturas) e non defraudou. Entre os premios que o equipo de Adivina Producións levou para a casa figuraba os de mellor longametraxe, mellor dirección (Jorge Algora) e mellor guión que foi para Jorge Algora, Christian Busquier e Héctor Carré. Despois, o seu foi un desfile para subir ata en nove veces ao escenario do remodelado Teatro Jofre que serviu de anfitrión nesta ocasión.
Pola contra, a serie de Voz Audiovisual “A vida por diante” que era finalista en doce categorÃas, só conseguiu un, o de son que foi para Alfonso Couceiro e VÃctor Seixo. Os membros da Academia, que son os que votan neste certame, decidiron que a mellor serie de televisión do 2007 fose “Air Galicia” de Producións Zopilote e CTV. “Historia dunha parroquia” de Bren Entertainment foi o mellor documental e “Cousas do Kulechov” de Susana Rey levou a estatuÃña na categorÃa de obra experimental ou interactiva. Ademais, Rubén Riós aparcou por unhas horas a intensa promoción que está a facer de “Pradolongo” por toda Galicia para recoller o premio que levou a súa curtametraxe sobre as historias de medo “Adeus Edrada?”.
Os protagonistas
A gala deixou tamén outros nomes propios: o da presidenta da Academia, MarÃa Bouzas que recibiu unha estatuÃña pola súa interpretación en “Unha muller invisible”; LuÃs Zahera, mellor actor de reparto por “Concursante” ou Mabel Rivera, mellor actriz de reparto por “Hotel tÃvoli”, pelÃcula que tamén tivo outro premio, o de mellor dirección de produción para MarÃa Liaño.
O mellor programa de televisión foi “Historias de Galicia” que lle fixo merecedor a Ricardo Llovo e a Xosé Barato os premios a mellor realización e mellor comunicador de televisión. Ademais, a versión do único conto infantil de Saramago, “A flor máis grande do mundo” recibiu o premio a mellor curtametraxe de animación.
A gala presentada por Morris e Manquiña foi retransmitida pola Televisión de Galicia en falso directo, tal e como a cadea pública e a Academia Galega do Audiovisual acordaran, para facer unha realización máis áxil e axeitada aos ritmos televisivos.