A diversidade creativa é caracterÃstica definitoria da segunda entrega da mostra "Dez máis dez". Unha exposición que vén a completar unha mostra que tivo unha primeira entrega no mes de abril e que xorde co cometido de promover a obra dos novos valores da plástica galega.
As orixes da exposición
Dous anos despois de coincidir no taller de Pablo Picasso, vinte artistas, considerados os novos valores da plástica galegas, decidiron xuntarse. Desa xuntaza que realizaron na illa de San Simón para debater o seu traballo saÃron dúas exposicións. A primeira tivo lugar no mes de abril e a segunda ocupa estes dÃas os salóns da Casa da Parra. Naquela primeira edición ofreceuse unha pequena parte da renovación plástica. Unha proposta que exhibÃa diferentes parámetros estéticos dende Paula Mariño ata Colomán (coas súas migracións).
Protagonistas desta edición
Modesto Fernández, Xermán González, Inmaculada González, Paul Mariño, Sabelo MartÃn, Carolina MartÃnez, Xosé Antón Perido, Colomás Ramos e Natalia Val son os protagonistas da segunda entrega desta proposta artÃstica. Unha proposta que ofrece, segundo o crÃtico Antón castro, un "sólido ideario fronte ó monolitismo daqueles que conciben a arte actual en termos puramente reduccionistas".
As orixes da exposición
Dous anos despois de coincidir no taller de Pablo Picasso, vinte artistas, considerados os novos valores da plástica galegas, decidiron xuntarse. Desa xuntaza que realizaron na illa de San Simón para debater o seu traballo saÃron dúas exposicións. A primeira tivo lugar no mes de abril e a segunda ocupa estes dÃas os salóns da Casa da Parra. Naquela primeira edición ofreceuse unha pequena parte da renovación plástica. Unha proposta que exhibÃa diferentes parámetros estéticos dende Paula Mariño ata Colomán (coas súas migracións).
Protagonistas desta edición
Modesto Fernández, Xermán González, Inmaculada González, Paul Mariño, Sabelo MartÃn, Carolina MartÃnez, Xosé Antón Perido, Colomás Ramos e Natalia Val son os protagonistas da segunda entrega desta proposta artÃstica. Unha proposta que ofrece, segundo o crÃtico Antón castro, un "sólido ideario fronte ó monolitismo daqueles que conciben a arte actual en termos puramente reduccionistas".