As obsesións de Amaya González Reyes (Sanxenxo, Pontevedra, 1979) fan parte da última exposición en chegar ao MARCO de Vigo. Unha mostra na que a artista exhibe doce obras de recente produción na que pretende dar conta que o intento de plasmar unha idea pode ser máis gratificante que o resultado final. A mostra, que estará ata o 20 de maio, titúlase Entrar na obra. Perder(se) nela.
Instalacións ou esculturas/obxectos, unha videoproxección e cinco fotografÃas da serie Asalto (est)ético conforman esta mostra que conclúe o ciclo deseñado por Agar Ledo, Entrar na obra. O proxecto contou con 5 propostas e tomou o tÃtulo da coñecida peza de Giovanni Anselmo Entrare nellÂ’opera (1971). A súa intención era a de afondar no espectador, na súa pasividade e recepción, como unha parte indiscutible da obra artÃstica.
Instalacións ou esculturas/obxectos, unha videoproxección e cinco fotografÃas da serie Asalto (est)ético conforman esta mostra que conclúe o ciclo deseñado por Agar Ledo, Entrar na obra. O proxecto contou con 5 propostas e tomou o tÃtulo da coñecida peza de Giovanni Anselmo Entrare nellÂ’opera (1971). A súa intención era a de afondar no espectador, na súa pasividade e recepción, como unha parte indiscutible da obra artÃstica.
Perderse no camiño
Tender la red (trampa escultórica), 2011 [Tender a rede (trampa escultórica)] Malla de aceiro inoxidable CortesÃa da artista Foto: MARCO/MarÃa Urrutia
Vivencias dunha pega (un ensaio sobre o exceso e o luxo)
Videoproxección HD 12Â’.Co apoio de AGADIC, Axencia Galega das Industrias Culturais CortesÃa da artista
Vivencias dunha pega (un ensaio sobre o exceso e o luxo)
Videoproxección HD 12Â’ Co apoio de AGADIC, Axencia Galega das Industrias Culturais CortesÃa da artista
Sen tÃtulo
Da serie Asalto (est)ético, 2011 FotografÃa dixital enmarcada 80 x 60 cm CortesÃa da artista