A configuración do posible

A Fundación Seoane revisa os seu fondos para celebrar o centenario do nacemento do intelectual

Suburbio de Buenos Aires, 1952
Suburbio de Buenos Aires, 1952
O compromiso político, o seu paisaxismo, o compromiso político, o seu traballo como editor e autor… son moitas as facetas que destacar de Luis Seoane (Bos Aires, 1910- A Coruña, 1979). E todas elas fan parte de “A configuración do posible” a exposición coa que a Fundación que leva o seu nome e a Sociedade Estatal de Conmemoracións Cuturais (SECC) celebran o centenario do seu nacemento. Sete apartados serven para organizar o prolífico material dun creador coherente no estético, no ideolóxico e no vital. A mosta, pode ser visitada na sede da Fundación ata o 4 de xullo.

De homenaxe e lembranza

De homenaxe e lembranza

Maruja, 1948 Óleo sobre lienzo; 41 x 33 cm.

Suburbio de Buenos Aires, 1952

Suburbio de Buenos Aires, 1952

Óleo sobre lienzo; 46 x 55 cm.

Matera y limón, 1957

Matera y limón, 1957

Óleo sobre lienzo; 27 x 41 cm.

Sol y cardos, 1958

Sol y cardos, 1958

Óleo sobre lienzo; 92 x 73 cm.

Las remolachas, 1959

Las remolachas, 1959

Óleo sobre lienzo; 50 x 61 cm.

Bodegón del plato de ciruelas, 1960

Bodegón del plato de ciruelas, 1960

Óleo sobre lienzo; 73 x 50 cm.

Bodegón de la jarra y del plato, 1960

Bodegón de la jarra y del plato, 1960

Óleo sobre lienzo; 73 x 92 cm.

Paisaje de ría, 1964

Paisaje de ría, 1964

Óleo sobre lienzo; 61 x 80 cm.

Mar bravo, 1964

Mar bravo, 1964

Óleo sobre lienzo; 60 x 73 cm.

Sueño premonitorio, 1967

Sueño premonitorio, 1967

Óleo sobre lienzo; 50 x 61 cm.

Autorretrato, 1974 ca.

Autorretrato, 1974 ca.

Tinta china y acuarela sobre papel; 34,5 x 24,5 cm.

Autorretrato, s.f.

Autorretrato, s.f.

Tinta china sobre papel; 32,3 x 19,5 cm.

Autorretrato, 1952 ca.

Autorretrato, 1952 ca.

Incluido en Testimonio de vista Tinta china sobre papel; 32,5 x 21,8 cm.

Autorretrato, s.f.

Autorretrato, s.f.

Tinta china sobre papel; 34,5 x 24,5 cm.

Muller deitada, 1956 ca.

Muller deitada, 1956 ca.

Carbón sobre papel; 79,8 x 54 cm.

s.t. Incluido en Visiones de la hija de Albión y el viajero mental, de William Blake, 1947

s.t. Incluido en Visiones de la hija de Albión y el viajero mental, de William Blake, 1947

Tinta china sobre papel; 40,7 x 33 cm.

[Narciso (Franco)], s.f.

[Narciso (Franco)], s.f.

Tinta china sobre papel; 37,8 x 28,7 cm.

s.t. Incluido en Torres de amor, de Lorenzo Varela, 1943

s.t. Incluido en Torres de amor, de Lorenzo Varela, 1943

Tinta china sobre papel; 25,7 x 36,8 cm.

s.t. Incluido en Floresta de leyendas rioplatenses, 1942

s.t. Incluido en Floresta de leyendas rioplatenses, 1942

Tinta china sobre papel; 35,5 x 48,2 cm.

s.t. Incluido en Buscón poeta, de Eduardo Dieste, 1942

s.t. Incluido en Buscón poeta, de Eduardo Dieste, 1942

Tinta china sobre papel; 36 x 46 cm.

(Muller con pedra), 1944

(Muller con pedra), 1944

Tinta china sobre papel; 36,7 x 25,6 cm.

(Home árbore), s.f.

(Home árbore), s.f.

Tinta china sobre papel; 15,7 x 12,4 cm.

[Cabeza surrealista], s.f.

[Cabeza surrealista], s.f.

Tinta china sobre papel; 16,2 x 12,5 cm.