A través dun comunicado hoxe nas redes sociais, Vanesa Sotelo e Manuel Xestoso, directora e subdirector da Erregueté - Revista Galega de Teatro fixeron pública a súa renuncia aos postos á fronte desta publicación baseando a súa decisión por motivos de Ãndole persoal que lles impiden “seguir destinándolle á revista o tempo e a dedicación que require” e asà “darlles paso a outros compañeiros e compañeiras para que asuman este cometido”. A revista tiña previsto facer unha presentación pública do seu número 100 esta fin de semana que se viu cancelada pola situación de alarma sanitaria. O equipo liderado por Sotelo fÃxose cargo da edición da publicación fai catro anos, en 2016, e con este serán 14 os números que se publicaron nesta etapa. Xa foi en xaneiro deste ano 2020, antes do inicio da pandemia, que a Erregueté lanzou unha chamada de aviso sobre a súa continuidade, reducindo a súa periodicidade de trimestral a semestral pola situación de afogo económico ante a retirada de apoios institucionais pola que estaba a pasar e lanzando unha campaña de subscrición para acadar apoio. No editorial O camiño da extinción dese número 98, Sotelo facÃa unha chamada de atención para manter este medio impulsado por unha base de colaboración. A revista en principio manterase a falata de coñecer un novo equipo de dirección.
Un número especial
Trinta e sete anos leva publicándose esta revista editada pola Asociación Cultural Entre Bambalinas que neste número 100 mantén as súas seccións habituais, incluÃndo un novo apartado baixo o tÃtulo Especial 100 no que se ofrece unha mirada da evolución da publicación nas últimas décadas, asà como o seu diálogo co panorama escénico dos últimos tempos, tal e como explica Vanesa Sotelo no seu último editorial coma directora, Novas Normalidades. Sotelo sinala no texto que este número é “resultado do esforzo e a dedicación de cada un dos 99 números anteriores” e lembra que máis de medio millar de colaboracións fxeron neste tempo da Revista Galega de Teatro “unha voz de voces da escena galega e percorrendo as súas páxinas, desde o BoletÃn de Información Teatral á presente erregueté, é posible atopar figuras de diversas xeracións e latitudes que nos permiten repensar e pensar o feito escénico desde diferentes ángulos e óptica”.
As páxinas desta entrega centenaria, que xa comezou a ser enviada ao público subscrito, fan posible viaxar á década de 1920 co teatro do Grupo Nós e coñecer as previsións do horizonte teatral de 2030, que propuxo o I Congreso Internacional do Teatro Galego. No amplo abano de entrevistas aparecen os nomes de Diana Mera, AveLina, Clara Gayo, Imma António, Patricia de Lorenzo e Casilda Alfaro. Ademais, como é habitual na revista inclúe un nutrido conxunto de artigos que abordan desde a cuestión do teatro para a infancia ao teatro de monicreques, pasando polo estado da crÃtica teatral ou a importancia de contar cun plan das artes escénicas en Galicia. Fran Peleteiro asina o artigo O papel da revista como divulgadora do patrimonio das artes escénicas galegas e Afonso Becerra de Becerreá aborda o tema de A influencia da ESAD de Galiza nas estéticas teatrais do paÃs. Dous textos de creación se inclúen na colección de dramaturxia contemporánea da Revista Galega de Teatro, acadando os 102 tÃtulos.
Un número especial
Trinta e sete anos leva publicándose esta revista editada pola Asociación Cultural Entre Bambalinas que neste número 100 mantén as súas seccións habituais, incluÃndo un novo apartado baixo o tÃtulo Especial 100 no que se ofrece unha mirada da evolución da publicación nas últimas décadas, asà como o seu diálogo co panorama escénico dos últimos tempos, tal e como explica Vanesa Sotelo no seu último editorial coma directora, Novas Normalidades. Sotelo sinala no texto que este número é “resultado do esforzo e a dedicación de cada un dos 99 números anteriores” e lembra que máis de medio millar de colaboracións fxeron neste tempo da Revista Galega de Teatro “unha voz de voces da escena galega e percorrendo as súas páxinas, desde o BoletÃn de Información Teatral á presente erregueté, é posible atopar figuras de diversas xeracións e latitudes que nos permiten repensar e pensar o feito escénico desde diferentes ángulos e óptica”.
As páxinas desta entrega centenaria, que xa comezou a ser enviada ao público subscrito, fan posible viaxar á década de 1920 co teatro do Grupo Nós e coñecer as previsións do horizonte teatral de 2030, que propuxo o I Congreso Internacional do Teatro Galego. No amplo abano de entrevistas aparecen os nomes de Diana Mera, AveLina, Clara Gayo, Imma António, Patricia de Lorenzo e Casilda Alfaro. Ademais, como é habitual na revista inclúe un nutrido conxunto de artigos que abordan desde a cuestión do teatro para a infancia ao teatro de monicreques, pasando polo estado da crÃtica teatral ou a importancia de contar cun plan das artes escénicas en Galicia. Fran Peleteiro asina o artigo O papel da revista como divulgadora do patrimonio das artes escénicas galegas e Afonso Becerra de Becerreá aborda o tema de A influencia da ESAD de Galiza nas estéticas teatrais do paÃs. Dous textos de creación se inclúen na colección de dramaturxia contemporánea da Revista Galega de Teatro, acadando os 102 tÃtulos.