A sede da Fundación Caixa Galicia na Coruña acolle desde hoxe a nova edición do certame Mundos Digitales, que xa é un clásico do verán. Desta volta, os asistentes poderán coñecer en detalle os procesos de realización de filmes como Avatar, Iron Man ou O Apóstolo. Pero a nova edición de Mundos Digitales dedica este ano unha atención especial aos mercados e á comercialización do 3D.
Co cinema nunha difÃcil situación económica, a nova edición de Mundos Digitales parece prestar máis atención ás oportunidades de negocio da custosa produción de gráficos de sÃntese. Desta volta, o xoves, John Tarnoff, CEO dunha consultora norteamericana, falará sobre Paradigmas claves para o negocio global de contidos dixitais e Fernando Barrenechea, director de marketing introducirá aos asistentes nas transformacións na evolución das marcas no mundo dixital. O venres, adema´si, Laura Dohrmann disertará sobre Mercados emerxentes e tecnoloxÃas. Discusión, debate e experiencia ao redor da posta en valor e comercialización do produto dixital.
E o desenvolvemento
Ao mesmo tempo, como é habitual en Mundos Digitales, teñen unha especial presenza os estudos de caso que teñen que ver co desenvolvemento de producións en 3d, desde métodos de concepción e desenvolvemento de audiovisuais dixitais, como a conferencia Proxectos de animación 3D. De facelos a contalos, impartida por Alberto RodrÃguez, ata relatorios sobre A psicoloxÃa das personaxes animadas, de Peter Plantec.
Co cinema nunha difÃcil situación económica, a nova edición de Mundos Digitales parece prestar máis atención ás oportunidades de negocio da custosa produción de gráficos de sÃntese. Desta volta, o xoves, John Tarnoff, CEO dunha consultora norteamericana, falará sobre Paradigmas claves para o negocio global de contidos dixitais e Fernando Barrenechea, director de marketing introducirá aos asistentes nas transformacións na evolución das marcas no mundo dixital. O venres, adema´si, Laura Dohrmann disertará sobre Mercados emerxentes e tecnoloxÃas. Discusión, debate e experiencia ao redor da posta en valor e comercialización do produto dixital.
E o desenvolvemento
Ao mesmo tempo, como é habitual en Mundos Digitales, teñen unha especial presenza os estudos de caso que teñen que ver co desenvolvemento de producións en 3d, desde métodos de concepción e desenvolvemento de audiovisuais dixitais, como a conferencia Proxectos de animación 3D. De facelos a contalos, impartida por Alberto RodrÃguez, ata relatorios sobre A psicoloxÃa das personaxes animadas, de Peter Plantec.