A presentación do primeiro número da revista "Sinal" da Asociación Galega de Artista Visuais serviu para que o presidente deste entidade reclamase unha maior independencia dos museos e unha definición das liñas que seguirá o Museo de Arte Contemporánea de Vigo.
Estes dÃas tamén están de actualidade senllas mostras que chegan desde o afastado oriente, a do Nobel de Literatura Gao Xingjian e a da artista xaponesa Hisae Yanase.
Independencia
O presidente da Asociación de Galega de Artistas Visuais (AGAV), Manuel Quintana Martelo, defendeu onte no acto de presentaciónda revista "Sinal" que sexan fundacións rexidas por patronatos non polÃticos as que se encarguen da xestión dos museos. Neste sentido sinalou que se debe buscar a defensa da propia arte coma único obxectivo destes centros.
Segundo el, entidades coma o Centro Galego de Arte Contemporánea (CGAC) non é independente na medida en que a súa asociación "entende que debera ser", xa que depende única e directamente da ConsellerÃa de Cultura. No mesmo sentido reclamou que se efinan polo mÃudo a liña de xestión que desenvolverá o futuro Museo de Arte Contemporánea de Vigo, xa que, segundo el, serÃa "absurdo" que desenvolvese o mesmo papel que outras entidades dedicadas à arte contemporánea como poden ser certas fundacións. Ademais, reclamou que o futuro
En resposta ás declaracións de Quintana, o director do CGAC, Miguel Fernández Cid, sinalou onte que a ConsellerÃa de Cultural dalle "un legado de independencia absoluto e se non fose asÃ, tampouco llo Ãa dicir". Fernández Cid apoiou a proposta de xestión da AGAV, pero salientou que "o groso do orzamento debe vir da administración".
Revista
O número un da revista "Sinal" da Asociación Galega de Artistas Visuais coa intención de ser "un medio independente aberto a todos os artistas e forzas sociais implicadas no traballo cultural". O número cero desta revista xa fora presentado hai un ano coma un intento de crear un medio de comunicación para recoller as opinións dos artistas do paÃs. Este primeiro número recolle, entre outros, un artigo no que se reclama unha nova polÃtica cultural por parte do Goberno Central e propón a creación dun Ministerio de Cultura independente. Ademais, reflexiona sobre o xeito de xestión dos museos e denuncia que o CGAC non realizou dúas actividades que xa estaban acordadas cos artistas, entre outros temas.
Desde o leste
O Museo de Belas Artes da Coruña acolle desde onte as pinturas do premio Nobel de literatura Gao Xingjian, chinés que reside en ParÃs. A mostra recolle trinta e catro pezas que só se espuxeron no Centro de Arte RaÃña SofÃa en Madrid e que non visitarán ningún outro lugar do estado. A exposición inclúe algunhas pezas de espidos que foron salvados do intento de destrucción que realizou o goberno chinés da obra deste autor en 1964.
Desde Xapón chega á capela de Santa MarÃa de Lugo a ceramista Hisae Yanase coa súa mostra "Perpetuum mutabile". A exposición consta de trinta e cinco obras de porcelana e papel pintado coas que tenta recrear un aspecto primitivo. Tamén se poden ver pezas realizadas sobre papel de arroz e setenta traballos realizados por amigos da artista en homenaxe.
Estes dÃas tamén están de actualidade senllas mostras que chegan desde o afastado oriente, a do Nobel de Literatura Gao Xingjian e a da artista xaponesa Hisae Yanase.
Independencia
O presidente da Asociación de Galega de Artistas Visuais (AGAV), Manuel Quintana Martelo, defendeu onte no acto de presentaciónda revista "Sinal" que sexan fundacións rexidas por patronatos non polÃticos as que se encarguen da xestión dos museos. Neste sentido sinalou que se debe buscar a defensa da propia arte coma único obxectivo destes centros.
Segundo el, entidades coma o Centro Galego de Arte Contemporánea (CGAC) non é independente na medida en que a súa asociación "entende que debera ser", xa que depende única e directamente da ConsellerÃa de Cultura. No mesmo sentido reclamou que se efinan polo mÃudo a liña de xestión que desenvolverá o futuro Museo de Arte Contemporánea de Vigo, xa que, segundo el, serÃa "absurdo" que desenvolvese o mesmo papel que outras entidades dedicadas à arte contemporánea como poden ser certas fundacións. Ademais, reclamou que o futuro
En resposta ás declaracións de Quintana, o director do CGAC, Miguel Fernández Cid, sinalou onte que a ConsellerÃa de Cultural dalle "un legado de independencia absoluto e se non fose asÃ, tampouco llo Ãa dicir". Fernández Cid apoiou a proposta de xestión da AGAV, pero salientou que "o groso do orzamento debe vir da administración".
Revista
O número un da revista "Sinal" da Asociación Galega de Artistas Visuais coa intención de ser "un medio independente aberto a todos os artistas e forzas sociais implicadas no traballo cultural". O número cero desta revista xa fora presentado hai un ano coma un intento de crear un medio de comunicación para recoller as opinións dos artistas do paÃs. Este primeiro número recolle, entre outros, un artigo no que se reclama unha nova polÃtica cultural por parte do Goberno Central e propón a creación dun Ministerio de Cultura independente. Ademais, reflexiona sobre o xeito de xestión dos museos e denuncia que o CGAC non realizou dúas actividades que xa estaban acordadas cos artistas, entre outros temas.
Desde o leste
O Museo de Belas Artes da Coruña acolle desde onte as pinturas do premio Nobel de literatura Gao Xingjian, chinés que reside en ParÃs. A mostra recolle trinta e catro pezas que só se espuxeron no Centro de Arte RaÃña SofÃa en Madrid e que non visitarán ningún outro lugar do estado. A exposición inclúe algunhas pezas de espidos que foron salvados do intento de destrucción que realizou o goberno chinés da obra deste autor en 1964.
Desde Xapón chega á capela de Santa MarÃa de Lugo a ceramista Hisae Yanase coa súa mostra "Perpetuum mutabile". A exposición consta de trinta e cinco obras de porcelana e papel pintado coas que tenta recrear un aspecto primitivo. Tamén se poden ver pezas realizadas sobre papel de arroz e setenta traballos realizados por amigos da artista en homenaxe.