“Estamos nun novo escenario e temos que descubrir entre todos cales son as novas posibilidades que se nos brindan para artellar un sistema musical forte”. Xaime Fandiño abrÃa asà unha xornada na que representantes de todos ámbitos que conforman o sector musical dialogaron sobre as necesidades, intereses polÃticas públicas e a fiscalidade. A cita desenvolveuse este serán e sentou na mesma mesa a responsables de departamentos de marcas como El Corte Inglés, Estrella Galicia, Afundación, MartÃn Códax, Red Bull ou SuperBock.
O financiamento de proxectos musicais a partir do patrocinio privado era o tÃtulo dunha xornada á que estaban convocados todas aquelas persoas interesadas no sector musical. E o sector respondeu enchendo o salón de actos do Consello da Cutura Galega para escoitar fórmulas de patrocinio privados que existen a dÃa de hoxe e dialogar sobre as necesidades que se ofrecen.
As experiencias, debate e contexto do sector musical
A xornada tivo unha primeira parte na que representantes de marketing e comunicación de diferentes marcas ofreceron en primeira persoa as súas propias experiencias. Entre elas, a de Red Bull onde vÃctor Flores explicou o proxecto Red Bull Music Academy que se repite anualmente e que xunta durante un mes a 30 persoas de diferentes paÃses baixo o mesmo teito e darlle os recursos para que interactúen entre eles, ao tempo que buscaban dinamizar a vida cultural da cidade na que se instalan. Outra das experiencias que se puxeron enriba da mesa foi a de Estrella Galicia. Juan Paz destacou o proxecto Club 19 06 que “naceu co obxectivo de xerar notoriedade de marca a nivel nacional e queriamos un proxecto que trasladase a música cun compoñente social e que xerase un contido relevante para que falasen de ós, unha acción viral”.
A xornada rematou cun debate no que os asistentes abordaron cuestións como a fiscalidade, a importancia do mecenado, as polÃticas de difusión, a necesidade de asociacións profesionais ou a necesidade de programación e antelación á hora de organizar un proxecto musical. O coordinador desta cita, Xaime Fandiño, insistiu na necesidade deste tipo de foros e de propostas que permiten ao sector expor en primeira persoa as súas demandas e preguntas.
A xornada insÃrese nun contexto de cambio, marcado pola crise económica no que xa non ten cabida a fórmula dos grandes concertos musicais financiados con cargo a fondos públicos, como se desenvolveu nas últimas décadas
O financiamento de proxectos musicais a partir do patrocinio privado era o tÃtulo dunha xornada á que estaban convocados todas aquelas persoas interesadas no sector musical. E o sector respondeu enchendo o salón de actos do Consello da Cutura Galega para escoitar fórmulas de patrocinio privados que existen a dÃa de hoxe e dialogar sobre as necesidades que se ofrecen.
As experiencias, debate e contexto do sector musical
A xornada tivo unha primeira parte na que representantes de marketing e comunicación de diferentes marcas ofreceron en primeira persoa as súas propias experiencias. Entre elas, a de Red Bull onde vÃctor Flores explicou o proxecto Red Bull Music Academy que se repite anualmente e que xunta durante un mes a 30 persoas de diferentes paÃses baixo o mesmo teito e darlle os recursos para que interactúen entre eles, ao tempo que buscaban dinamizar a vida cultural da cidade na que se instalan. Outra das experiencias que se puxeron enriba da mesa foi a de Estrella Galicia. Juan Paz destacou o proxecto Club 19 06 que “naceu co obxectivo de xerar notoriedade de marca a nivel nacional e queriamos un proxecto que trasladase a música cun compoñente social e que xerase un contido relevante para que falasen de ós, unha acción viral”.
A xornada rematou cun debate no que os asistentes abordaron cuestións como a fiscalidade, a importancia do mecenado, as polÃticas de difusión, a necesidade de asociacións profesionais ou a necesidade de programación e antelación á hora de organizar un proxecto musical. O coordinador desta cita, Xaime Fandiño, insistiu na necesidade deste tipo de foros e de propostas que permiten ao sector expor en primeira persoa as súas demandas e preguntas.
A xornada insÃrese nun contexto de cambio, marcado pola crise económica no que xa non ten cabida a fórmula dos grandes concertos musicais financiados con cargo a fondos públicos, como se desenvolveu nas últimas décadas