Atalaia, o catálogo en liña da arte contemporánea galega que elabora a sección de Creación e Artes Visuais Contemporáneas do Consello da Cultura Galega en colaboración con culturagalega.org, está continuamente renovándose. Os luns iremos presentándote as novas artistas que se incorporan á base de datos de Atalaia, para que coñezas o seu traballo e perspectiva. Desta volta, presentamos a MarÃa Xosé DÃaz e a Mónica Cabo.
MarÃa Xosé DÃaz (Catoira, 1959) vive e traballa en Teo e no Rincón de la Vitoria (Málaga). Durante os últimos trinta anos desenvolveu unha intensa actividade plástica investigadora no ámbito do debuxo, cerámica, escultura, instalacións e intervencións de espazos especÃficos. Segundo os crÃticos, é un exemplo singular no panorama artÃstico.
"MarÃa Xosé DÃaz traballa cunha estética do mÃnimo, en grao sumo sinxelo e aà reside gran parte da súa grandeza (...) A súa escultura ten o fundamento na xeometrÃa e o constructivismo sen ser, en absoluto, frÃa nin estar relacionada co minimalismo."
Mónica Cabo (Oviedo, 1978) e licenciada en Belas Artes pola Universidade de Vigo e traballa esencialmente escultura e instalación. "Creo que a torpeza é o que ven marcando os meas proxectos, a incapacidade de seguir unha liña recta durante horas, sen cambalear sen botar un pé fóra ou metelo dentro deses dous espazos que separan esa fina liña".
MarÃa Xosé DÃaz (Catoira, 1959) vive e traballa en Teo e no Rincón de la Vitoria (Málaga). Durante os últimos trinta anos desenvolveu unha intensa actividade plástica investigadora no ámbito do debuxo, cerámica, escultura, instalacións e intervencións de espazos especÃficos. Segundo os crÃticos, é un exemplo singular no panorama artÃstico.
"MarÃa Xosé DÃaz traballa cunha estética do mÃnimo, en grao sumo sinxelo e aà reside gran parte da súa grandeza (...) A súa escultura ten o fundamento na xeometrÃa e o constructivismo sen ser, en absoluto, frÃa nin estar relacionada co minimalismo."
Mónica Cabo (Oviedo, 1978) e licenciada en Belas Artes pola Universidade de Vigo e traballa esencialmente escultura e instalación. "Creo que a torpeza é o que ven marcando os meas proxectos, a incapacidade de seguir unha liña recta durante horas, sen cambalear sen botar un pé fóra ou metelo dentro deses dous espazos que separan esa fina liña".