O 20 de marzo é unha data moi simbólica para o proxecto Dragal. Foi nese dÃa de hai catro anos cando Elena Gallego rexistrou os dereitos dunha historia sobre o ultimo dragón galego, que mestura fantasÃa con elementos históricos. “Unha historia galega con potencial” asegurou Julio Casal, que aproveitou outro 20 de marzo para presentar un proxecto audiovisual e multimedia que Ficción Produciones desenvolverá nos vindeiros anos. A aposta na que traballa a empresa dirixida por Julio Casal consiste en adaptar a trioloxÃa de Dragal, editada por Xerais entre os anos 2010 e 2012. Concrétase nunha pelÃcula, unha banda deseñada, unha aplicación móbil e un videoxogo.
Foi tamén un 20 de marzo cando Ficción Producións comezou a súa andaina no sector audiovisual. “Daquela, lembra Julio Casal, nacemos para sacar adiante un proxecto como Mar Libre” pero nese transcurso fixeron outras producións, case sempre produtos para televisión. Ademais, especializáronse en adaptar para a pequena pantalla historias literarias. “Somos a produtora galega que máis adaptacións ten feito ao audiovisual” explicaba Julio Casal. Pero en 2010, sendo conscientes dos cambios que agromaban ao panorama audiovisual, Ficción decidiu reorientar a compañÃa. “Fixemos unha gran transformación baseada en formación continua e investimento tecnolóxico” do que saÃron productos multimedia como o desenvolvemento da exposición do Museo de Santiago e transmedia como Tutú, que agora está en fase de comercialización, con produtors multisoporte. Nesta liña de traballo insÃrese Dragal, que de momento só conta co apoio da secretarÃa xeral de PolÃtica LingüÃstica pero que espera recabar financiamento nos vindeiros foros nos que participará Ficción, o MIP TV e o MICA de Bos Aires.
Casal estima “nuns catro ou cinco millóns” o orzamento necesario para desenvolver un filme, que está por fixar se seguirá o formato de triloxÃa do libro ou será unha pelÃcula única, que pode ter unha versión en forma de serie televisiva. Canda el haberá un videoxogo en rede e unha aplicación xeoposicionada coas rutas do dragón, “nunha forma de implicar o patrimonio xa non só de Galicia, senón tamén dos territorios polos que pasa o Camiño de Santiago”. O mercandising e unha novela gráfica sobre a versión narrativa completan o universo Dragal. “Unha historia propia de carácter universal” explicou Julio Casal.
Foi tamén un 20 de marzo cando Ficción Producións comezou a súa andaina no sector audiovisual. “Daquela, lembra Julio Casal, nacemos para sacar adiante un proxecto como Mar Libre” pero nese transcurso fixeron outras producións, case sempre produtos para televisión. Ademais, especializáronse en adaptar para a pequena pantalla historias literarias. “Somos a produtora galega que máis adaptacións ten feito ao audiovisual” explicaba Julio Casal. Pero en 2010, sendo conscientes dos cambios que agromaban ao panorama audiovisual, Ficción decidiu reorientar a compañÃa. “Fixemos unha gran transformación baseada en formación continua e investimento tecnolóxico” do que saÃron productos multimedia como o desenvolvemento da exposición do Museo de Santiago e transmedia como Tutú, que agora está en fase de comercialización, con produtors multisoporte. Nesta liña de traballo insÃrese Dragal, que de momento só conta co apoio da secretarÃa xeral de PolÃtica LingüÃstica pero que espera recabar financiamento nos vindeiros foros nos que participará Ficción, o MIP TV e o MICA de Bos Aires.
Casal estima “nuns catro ou cinco millóns” o orzamento necesario para desenvolver un filme, que está por fixar se seguirá o formato de triloxÃa do libro ou será unha pelÃcula única, que pode ter unha versión en forma de serie televisiva. Canda el haberá un videoxogo en rede e unha aplicación xeoposicionada coas rutas do dragón, “nunha forma de implicar o patrimonio xa non só de Galicia, senón tamén dos territorios polos que pasa o Camiño de Santiago”. O mercandising e unha novela gráfica sobre a versión narrativa completan o universo Dragal. “Unha historia propia de carácter universal” explicou Julio Casal.